Gościniec Molo

80 PLN
liczba miejsc

O nas

Usytuowaliśmy nasz hotel blisko promenady nad jeziorem Czos. Odwiedzającym oferujemy wygody i malownicze widoki. Mrągowo słynie także z imprez kulturalno-rozrywkowych, dlatego też nasi goście mają szansę ciekawie spędzić u nas czas. Nasz hotel wyróżnia przede wszystkim architekturą – zachowaliśmy wszystkie detale staro mazurskiego stylu, dostosowując go jednocześnie do współczesnych standardów wypoczynkowych. Dzięki temu nasi gości zażyją wszelkich wygód koniecznych do udanego odpoczynku. Naszą ofertę przygotowaliśmy także z myślą o rodzinach, w tym ich najmłodszych członkach – wydzieliliśmy dla nich specjalną salę bawialną oraz plac zabaw. Zajmujemy się także organizacją imprez okolicznościowych, wesel, spotkań rodzinnych czy szkoleń i konferencji dla firm. Zapewniamy smaczne przekąski i przepyszne dania obiadowe, w tym także potrawy kuchni regionalnej. Nasza restauracja jest nastrojowo urządzona i gotowa na przyjęcie licznej grupy gości. Do dyspozycji odwiedzających oddajemy także hotelowe SPA, które oferuje szeroką gamę zabiegów, pomagających zregenerować ciało i ducha: basen z jacuzzi, saunę suchą i parową oraz siłownię. W naszej ofercie przygotowaliśmy miejsca wieloosobowych pokojach i apartamentach. Łącznie jesteśmy w stanie przyjąć ponad stu odwiedzających. Urządziliśmy i wyposażyliśmy pokoje w niezbędny, nowoczesny sprzęt tak, aby spełniał wszelkie standardy, jednocześnie pozwalając naszym gościom należycie wypocząć. Zależy nam na ich dobrym samopoczuciu, dlatego staramy się wychodzić naprzeciw ich potrzebom, na każdym kroku służąc pomocą i profesjonalną obsługą. W sąsiadującym z hotelem lesie oraz nad brzegami mrągowskiego jeziora osoby preferujące bardziej relaksujące formy wypoczynku mogą uprawiać wędkarstwo albo grzybobranie. Znajdzie się także coś dla tych, którzy wolą bardziej aktywne spędzanie wolnego czasu – szeroka propozycja sportów wodnych. Posiadamy wypożyczalnie sprzętu, który udostępniamy na życzenie naszych gości, aby nie musieli przywozić go ze sobą i narażać się na koszty.

Ceny - informacja dodatkowa

oferujemy rodzaj liczba cena [PLN]
apartamenty200-300/apartament
pokoje1 osobowe120-160/pokój
pokoje2 osobowe160-220/pokój

W cenie noclegu śniadanie. Oferujemy atrakcyjne zniżki dla stałych klientów.

Pokoje

Pokoje z łazienkami. W pokojach: TV, dostęp do internetu.

Obiekt

Witamy serdecznie w Gościńcu Molo!

Hotel na Mazurach

Nasz hotel zachowany jest w stylu staromazurskim, co wyróżnia nas na tle ofert, które prezentują inne hotele. Stwarza to niezapomnianą atmosferę do wypoczynku na mazurach, podziwiania przepięknej panoramy naszego jeziora, która widoczna jest z pokoi gościnnych i tarasów restauracyjnych. Oddajemy do dyspozycji gości pokoje o wysokim standardzie.

Polecamy podróż po okolicznych szlakach turystycznych: do Świętej Lipki, Reszla, Gierłoży. Szczególne obcowanie z naturą gwarantuje spływ kajakowy rzeką Krutynią. Przygotowaliśmy dla Państwa ofertę na noclegi, wakacje, konferencje i szkolenia na Mazurach.

Na terenie obiektu: wypożyczalnia rowerów, parking.

Imprezy i konferencje

Sala konferencyjna na 70 osób. Wyposażenie sali: rzutnik folii, ekran, flipchart, komputer, sprzęt nagłaśniający. Doskonale organizujemy: konferencje, bankiety, przyjęcia okolicznościowe, wesela.

Gastronomia

Nasza specjalność to kuchnia międzynarodowa.

Oferujemy także dania kuchni mazurskiej.

Restauracje z pięknym kominkiem i dwoma tarasami wyposażonymi w grill, stół do bilarda.

Położenie

Obiekt położony jest nad jeziorem Czos, blisko centrum.

Nasz hotel istnieje od 2007 roku; usytuowany jest przy promenadzie biegnącej dookoła jeziora.

Zapraszamy

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty - zadowolenie gwarantowane. Gwarantujemy udany wypoczynek i miłą atmosferę.

Atrybuty / atuty

pokoje dla niepalących
internet (w cenie)
parking
parking prywatny na miejscu (w cenie)
W pokojach / domkach
Wyposażenie łazienek
wanna
prysznic
zestaw kosmetyków (w cenie)
Posiłki i napoje
single

Ważne informacje

zameldowanie
możliwe od godziny 14:00 do 22:00.
wymeldowanie
możliwe od godziny 07:00 do 12:00

Zadowoleni klienci o nas

Hotel godny polecenia , czyściutko , estetycznie Bardzo miła obsługa A jedzenie w restauracji - bajka !!! naprawdę polecam i wrócę
Ogromny pozytyw! Wyposazenie, czystosc i obsluga na najwyzszym poziomie! Widoki z balkonu-przepiekne!Polecam goraco!
podobne w okolicy

- Kościół Św. Rafała Kalinowskiego w Mrągowie ~ 1.15 km
- Dworzec Autobusowy Mrągowo ~ 1.25 km
- Kościół Św. Ojca Pio w Mrągowie ~ 1.46 km
- Dom Pomocy Społecznej Dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych Mrągowo ~ 1.50 km